Ukupno prikaza stranice

srijeda, 28. listopada 2015.

Volim te


Samo što nije ponoć...spavaju svi...
a ja ležim budna i razmišljam o tebi...
Razmišljam šta to ima u tebi...
pa me tjera da te volim, želim i trebam toliko..
i onda se nasmijem sama sebi...
jer znam da bi lista otisla u nedogled
Zato što brige nestanu kad si samnom,
što kad se nasmiješ...moje srce preskoči otkucaj...
Zato što kad sam s tobom....ništa drugo nije važno...
ili što kažeš volim te...bez oklijevanja i iskreno.
Zato što se sa tobom osjećam sigurno...
ili što sam ne potpuna kad ti nisi tu.
ili zbog načina kako se moj svijet okreće oko tebe.
Zbog tvog smijeha...koji zvuči tako slatko...
Zbog načina na koji pričaš...da i vrijeme stane....
ili zbog toga što kad sam tužna...
i sama pomisao na tebe vrača mi radost.
Zbog načina na koji si uzeo moje srce...
zbog načina zbog kojeg sam spremna odreći se svega za tebe
Zbog toga što bi radije sa tobom bila u paklu nego bez tebe u raju...
Zbog toga što mogu ovu listu...zašto te volim toliko voditi zauvijek
I zbog toga sto te jednostavno volim sa ljubavlju čistom i iskrenom.
 

Nema komentara:

Objavi komentar