Ukupno prikaza stranice

petak, 26. lipnja 2015.

VOLJET ĆU TE I POSLIJE ŽIVOTA

Voljet ću te i poslije života…
Jednoga dana kada ne budeš više tu,
ne zaboravi me nikada…
Sjeti se žene koja će ljubav prema tebi
ponijeti sa sobom u grob…
I ako ikada se budeš sjetio nas,
sjeti se lijepih trenutaka i tad ćeš znati da te neko volio više od sebe…
Budi sada tu pored mene,
ponekad mi obriši suze sa lica jer u njima je ljubav i bol…
Volim te i vječno ću te voljeti mili moj...
Pitaju me zašto mi se pogled gubi u daljini,
samo sam se osmjehnula,prikrila bol i čežnju…
Jer ne znaju oni da u toj daljini ima netko,
netko tko vrijedi više od svih,
netko ko ima dušu,
netko tko me razumije,
netko koga srce još traži i doziva…
Ne znaju da je taj netko poseban i da sve daje a ništa ne uzima….
Ako ikada budeš pitao za mene,
ne pitaj prolaznike koje srećeš niti stare prijatelje koje vidiš…
Oni ti ništa neće znati reći,
oni će isto ostati bez riječi…
Poslušaj vjetar,
on će ti šapnuti tiho da noćima pogledaš mjesec i zvijezdice što sjaje…
Da ćeš tu pronaći sjaj njenih očiju,
koje su tvoje a taj sjaj si im ti podario….
Tu ćeš pronaći i njenu dušu koja te još sanja…
A srce,
srce potraži tik uz svoje jer ga je ostavila tu kad ti je rekla ,,jedino moje"..

Nema komentara:

Objavi komentar