Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 2. studenoga 2015.

///volim te više...

Dok u duši osjećam bol
u daljini osječam miris tvoj,

čarobni miris tvoje kose.
Vjetrovi sa istoka što mi donose
i kao da čujem riječi te
kao da kažeš VOLIM TE...

Što si mi dalje to više te srce voli
što nismo zajedno mnogo me boli.
I dok u srcu krijem bol
u daljini čujem glas tvoj.
Kako me zove kako me traži
mom srcu boli da ublaži.
I dok se noć spušta duga
u mom je srcu jos veća tuga
još više te srce voli
još me više tuga boli,
gledam kako mjesec tužno sja
pa mu kažem: Mjeseče reci mu
da ga najviše volim ja...
U tom trenutku desi se čudo
zavoljeh te još više ludo...
U meni vatra poče da gori
još više te srce zavoli,
i dok gledam slike tvoje
tješim tješim srce svoje
da si blizu i da te volim...
Da me tuga nezaboli...

Nema komentara:

Objavi komentar