Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 29. lipnja 2017.

✨✨✨✨



Slušala sam noć kako plače,videla sam zvijezde kako se gase...
u meni je sve umiralo,a morala sam da nastavim dalje...
Nisam kao druge i ne volim te običnom ljubavlju...
Znala sam da se povučem sa tvog životnog puta samo da bih ti vratila mir i sreću...
A ti...Ti si se kleo da će vječnost trajati,da posle toliko godina razdvojenosti nečeš dozvoliti da nas ista rastavi,da češ sve uraditi da me ne izgubiš ponovno... 
Da češ uvijek biti tu za mene...da me čuvaš,da me razumiješ kao prijatelj,drug,netko moj....
Toliko o tvojim obečanjima....
Sve se završilo čim je prvi put zaboljelo...čim je nešto bilo van tvoje kontrole,čim si se osjetio ugroženo,nesigurno...
Ja odavno znam kako se tugom voli,strepnjom čeka...ljubi bez usana i drhti u nožnim prstima...
A ti ...sjetiš li me se ponekad ....ili sam toliko bezvredna da nisam ni to zaslužila...
Grešna---jesam
zašto---neznam..
Luda---jesam( ti si mi postavio dijagnozu)
ee to znam zašto ...od bola,od izdaje,od nepravde,od nerazumjevanja,od napuštenosti...
od toga sam luda i sama i napuštena..jer nema večeg pakla nego kad te izda netko kome si bezuslovno vjerovao ,jedva dočekao i kljuc od svoje sreće u ruke dao.. 
A on se sa tobom samo poigrao.......
 

Nema komentara:

Objavi komentar