Ukupno prikaza stranice

utorak, 20. lipnja 2017.

Nespremna...

Krenula sam u život
nespremna ...
na izdaje ... boli ... prepreke ...
Nisu mi rekli ...
nisu me naučili ... kako ih mimoići.

Krenula sam u život ...
sa osmjehom na licu ... vjerom u sebe
i nadom u bolje.
Krenula sam ... ali sam zapela
na prvim stepenicama života ...
poskliznula se ...
na puno toga ... što životom zovemo.
Posrnula ... na nevidljivoj stepenici
koju život zove ... srce.
Izdalo me ...
kad sam ga najviše trebala.
Suza mu je pružila ruku
i postalo izdajica ...
Bol je htijela ostati pravedna
i biti po strani ...
ali ... kako odoljeti tome
i ne zadati zadnji udarac
srcu mome.
Sada koračam životom
sa osmjehom na licu kojeg vide svi
i bolom u srcu svom
kojeg vidiš samo ti.
Ali ... koračam
korak po korak ...
Život ide ... prolazi ...
odnosi dane i život u nepovrat ...
Koračam životom ....dok život korača samnom
... ja i život zajedno ... korak po korak
... ponovo ...

Nema komentara:

Objavi komentar