Ukupno prikaza stranice

utorak, 10. ožujka 2015.

Ja sam netko tko ti oči nije vidio,a sebično čuva njihove iskre
 u otkucajima naših usamljenih srca..
Ja sam netko ko spušta svoju dušu na putu u neku sretniju budučnost...
Ja sam netko ko ima snagu,volju i želju da bude vjetar u t vojim slomljenim krilima...
kada pomisliš da je sva nada nestala,da jesvaka borba uzaludna...
Ja sam netkoko sanja tvoj osmijeh u hladnim noćimaza vrijeme košmara jave...
Ja sam netko ko ti pruža svoje izravnjavane ruke u nadi da će biti vodič kroz pakao jedne planete koji se zove život..
Ja sam netko ko će cjeniti iskrenost tvog dodira kada me zamoli za nježan zagrljaj u toku uspavanke poljubca za laku noć..
Ja sam netkoko je voljan da te stavi ispred sebe,ispred svojih ideala i svrhe postojanja..
Ja sam netko ko želi da ti pokloni svoju umjetnost da ti ista noć obasja kao zvijezde na nebu...
Ja sam netko ko sanja..
Ja sam netko ko mašta...
Ja sam netko ko se nada...
Ja sam netko ko vjeruje...
Ali prije svega ja sam netko tko ti želi sreću..


Nema komentara:

Objavi komentar