Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 8. ožujka 2015.

Sada da mogu ovaj trenutak znaš li šta bih napravila?
"Ukrala" bih te makar na par sati,
došla do tebe uzela te za ruku
i odvela negdje,negdje gdje bi bili sami...
Držala bih te nježno za ruku,igrajući se s njom,
pogledavajući te pogledom punim topline,nježnosti...
Prepoznala bih u tvojim očima sjaj,
sjaj koji moje oči jako dobro znaju...
prstom bih ti dotaknila usne....ne bih ti riječ rekla,
samo bih te dodirnila mojim usnama..

Oko nas kao da sve treperi,ne samo ja..osjećam kao da sve,
kao da nas je obkružilo nešto oku nevidljivo,nešto što se samo može osjetiti...
Trenutak kada zastane sve,sve ono što znam,sve ono što je u meni,
sve bi bilo u tom poljupcu s kojim bih te nježno milovala...

Rekla ti da zaklopiš okice..samo se prepustiš..
pružila ruku da se tvoje dotakne..prsti da nam se isprepletu..
jedan stisak ruke..znala bih da ne sanjam..
Da tu si,pored mene...

Nema komentara:

Objavi komentar